Müşteri İlişkileri Yönetimi Programı, müşteri ilişkilerini etkili bir şekilde yönetme becerilerinizi geliştirmek için tasarlanmıştır.

1. Kendini Anlamak
– Daha derin bir öz farkındalık sağlama teknikleri.
– Kendini analiz etme yöntemleri.
2. Müşteriyi Anlamak
– Müşteri profillerini anlama ve değerlendirme yöntemleri.
– Müşteriye profiline uygun tanıtım modelinin belirlenmesi.
– Müşteri ihtiyaçlarını belirleme ve anlama stratejileri.
– Hedef kitle analizi.
3. İfade Yönetimi ve Hitabet
– Etkili iletişim ve ifade becerileri.
– Konuşma ve etkili tanıtım teknikleri.
4. Güven İnşası ve İtibar Yönetimi
– Güven ve itibar oluşturma ve sürdürme.
– İtibar ve kriz yönetimi.
5. Kişisel Marka ve İmaj Yönetimi
– Kişisel marka geliştirme ve yönetme.
– Profesyonel imaj oluşturma.
6. Kurumsal Marka Temsili
– Şirketinizin markasını profesyonel olarak temsil etme.
– Kurumsal kimlik oluşturma.
7. Müşteri Deneyimi Yolculuğu
– Genel müşteri deneyimini geliştirme.
– Müşteri memnuniyeti artırma teknikleri.
8. Değer Katan Danışmanlık ve Etkili Şikayet Yönetimi
– Müşterilere değer katan danışmanlık sağlama.
– Proaktif müşteri hizmetleri stratejileri.
9. Beden Dili Farkındalığı ve Yönetimi
– Beden dilini etkili kullanma.
– Beden dili analiz teknikleri.
10. Yazılı İletişimde Etkiyi Artıracak Güncel Teknikler
– Yazılı iletişimin etkisini artırma teknikleri.
– Dijital iletişim araçları kullanımı.
11. Etkin Dinleme Becerileri
– Daha iyi dinleme becerileri geliştirme.
– Aktif dinleme ve geri bildirim teknikleri.
12. Hikâye Aktarımı ile Deneyim Yaratmak
– Hikâye anlatımıyla unutulmaz müşteri deneyimleri yaratma.
– Etkili hikâye oluşturma yöntemleri.
Eğitim Kazanımları
– Kendini ve Müşteriyi Tanıma: Katılımcılar, hem kendilerini hem de müşterilerini daha iyi tanıyarak iletişim becerilerini geliştirecekler.
– Etkili İletişim: Hitabet ve ifade yönetimi ile daha etkili ve ikna edici konuşmalar yapabilecekler.
– Güven ve İtibar Yönetimi: Güven inşa etme ve itibar yönetimi becerileri ile müşterilerle sağlam ilişkiler kurabilecekler.
– Kişisel ve Kurumsal Marka Yönetimi: Kendi markalarını ve kurumsal markayı profesyonelce temsil etme becerileri kazanacaklar.
– Müşteri Deneyimi ve Danışmanlık: Müşteri deneyimini iyileştirerek ve değer katan danışmanlık sağlayarak müşteri memnuniyetini artıracaklar.
– Beden Dili ve Yazılı İletişim: Beden dili farkındalığı ve yazılı iletişim teknikleri ile daha etkili iletişim kurabilecekler.
– Etkin Dinleme ve Hikâye Anlatımı: Dinleme becerilerini geliştirerek ve hikâye anlatımı ile deneyim yaratma yöntemleri ile daha derin bağlar kurabilecekler.
Volkan Durak’ ın Müşteri İlişkileri konusundaki tecrübeleriyle harmanlanan bu kapsamlı eğitim programı, müşteri ilişkileri yönetimi becerilerini geliştirmek isteyen kurumlar ve profesyoneller için idealdir.
—